Новини України та світу

Завершення випробувань Козак-2М1 – спільний успіх всього національного ОПК, – засновник Практики Олег Висоцький

Голова Правління Ліги оборонних підприємств України та засновник ПрАТ НВО Практика Олег Висоцький повідомив про завершення випробувань броньованої колісної машини Козак-2М1.

Завершення випробувань Козак-2М1 – спільний успіх всього національного ОПК, – засновник Практики Олег Висоцький

В Україні завершилися держвипробування броньованої колісної машини Козак-2М1, унікального для наших збройних сил повноцінного броньовика, по суті – компактного БТР. Про це заявив Олег Висоцький – голова Правління Ліги оборонних підприємств України, засновник ПрАТ НВО Практика – підприємства, на якому створили нову бронемашину.

За його словами, Козак-2М1 володіє чудовою прохідністю і може їздити будь-якими дорогами і бездоріжжю.

– Під час випробувань його неодноразово ганяли по танковому маршруту на полігоні, де можуть проїхати тільки танки. У машини плавний хід, вона здатна їхати по ямах і вибоїнах з більшою швидкістю і стійкістю, ніж бронеавтомобілі з рамною конструкцією і цільними осями.

Відмова від рами на користь несе корпусу дав можливість зробити бронеавтомобіль більш компактним по висоті, що знижує його помітність і ймовірність ураження противником, – зазначив Олег Висоцький.

Завершення випробувань Козак-2М1 – спільний успіх всього національного ОПК, – засновник Практики Олег Висоцький

За його словами, державні випробування у Козака-2М1 тривали з жовтня 2018 по липень 2019 го року. За цей час машина була перевірена по більш ніж 50-ти методикам, при цьому кожна методика контролювала кілька параметрів.

– Мало хто бронемашини проходять відомчі державні випробування. Наприклад, на початку 2016- го в Міноборони проводили відомчі порівняльні випробування 11-ти бронемашин різних виробників. Але лише троє з цих виробників згодом проходили і держвипробування. Один з них – Практика.

В ході випробувань необхідно було подолати брід. Для цього потрібно на глибині 1,2 м заглушити двигун, після чого завестися, щоб продовжити рух. Ходові випробування проводять в різних погодних і кліматичних умовах, на різних типах грунтів, при повному завантаженні і комплектності екіпажу. Наприклад, Козак-2М1 наїздив на випробуваннях більше 15 тис. Км, з яких 5 300 – по суворому бездоріжжю, – сказав Олег Висоцький.

Завершення випробувань Козак-2М1 – спільний успіх всього національного ОПК, – засновник Практики Олег Висоцький

Він назвав завершення випробувань Козака-2М1 спільним успіхом всього ОПК країни, а також МО і ВСУ, оскільки машину створювали багато приватні і державні підприємства. За його словами, Ліга оборонних підприємств створювалася саме для реалізації спільних проектів, одним з яких став Козак-2М1.

Олег Висоцький наголосив на важливості співпраці з ГУ Укроборонпром, в тому числі в даному проекті.

Завершення випробувань Козак-2М1 – спільний успіх всього національного ОПК, – засновник Практики Олег Висоцький

– Перший Меморандум про співробітництво і партнерство між Лігою та Укроборнпромом був підписаний в квітні 2017 року. У нас спільні завдання і загальні проблеми, ми їх вирішуємо разом. У проекті Козака-2М1 також беруть участь підприємства держконцерну ВАТ Завод Маяк і Оризон-Навігація. У всьому світі знайдеться не більше 10-ти виробників, що випускають машини такого класу – в США, Швейцарії, Франції. До речі, на пострадянському просторі машину такого рівня ніхто самостійно не створив, – зазначив Олег Висоцький.

Джерело ФАКТИ. ICTV
12.07.2019