Новини України та світу

Канал російської пропаганди RT оштрафували на 200 тисяч у Британії

Канал російської пропаганди RT оштрафували на 200 тисяч у Британії

Канал російської пропаганди RT оштрафували на 200 тисяч у Британії

Британський медіарегулятор Ofcom оштрафував російський пропагандистський телеканал RT на 200 тисяч фунтів стерлінгів за недотримання правил мовлення. Усе тому, що RT не зміг зберегти належну неупередженість у низці випусків новин і програмах.

“Сьогодні Ofcom оштрафував новинний канал RT на 200 000 фунтів за серйозні недотримання наших правил мовлення – і зажадав, щоб канал сповістив про результати нашого розслідування своїм глядачам”, – мовиться в заяві на сайті Ofcom.

Розслідування з’ясувало, що RT не зміг зберегти належну об’єктивність у семи випусках новин і програмах про поточні події в період з 17 березня по 26 квітня 2018 року.

Програми були здебільшого пов’язані з питаннями політичної суперечки і поточною державною політикою, а саме з реакцією уряду Великої Британії на події в Солсбері і сирійський конфлікт,
– мовиться в повідомленні.

У Ofcom також відзначили, що після вказаних ними дат, порушень каналом RT правил неупередженості не зафіксовано.

Джерело Телеканал новини «24»
27.07.2019