Новини України та світу

Facebook посилить правила розміщення політичної реклами

Тепер компанія буде запитувати у рекламодавців більше інформації

Джерело: 112.ua

Facebook посилить правила розміщення політичної реклами

Facebook посилить правила розміщення політичної реклами у зв’язку з виборами США в 2020 році. Про це повідомляє Reuters.

Тепер Facebook буде вимагати у рекламодавців більше інформації. Якщо зараз вони можуть надати Facebook інформацію про свою адресу, номер телефону, адресу електронної пошти, адресу веб-сайту, то тепер компанія буде вимагати від комерційних, некомерційних і неурядових організацій номер платника податків, а в урядових і військових організацій – посилання на їх сайт в доменній зоні .gov або .mil. У політичних організацією будуть запитувати номер у Федеральному виборчкомі.

Усі ці етапи треба пройти для того, щоб рекламодавець підтвердив свій зв’язок з організацією, чиї інтереси вона представляє. Тоді на рекламі з’явиться значок “підтверджена інформація” (“i”), клікнувши на який можна буде прочитати всю інформацію про організацію.

Замовник може і не указувати всю необхідну інформацію, наведену вище, але тоді значка підтвердження реклама не отримає.

Новини за темою: В “Опорі” назвали партію-лідера з витрат на політичну рекламу в Facebook

Що стосується дрібних організацій і політиків місцевого значення, то від них Facebook буде вимагати вказати ім’я, адресу, сайт, адресу електронної пошти та номер телефону, потім самостійно буде перевіряти інформацію.

Компанія буде вимагати дворазової аутентифікації від рекламодавців, щоб переконатися, що вхід відбувається на території США.

Facebook також в подальшому уточнить, яка саме реклама вважається політичною. 

Нагадаємо, на початку літа Компанія Facebook Inc. заявила про намір збільшити свої глобальні витрати на рекламу, оскільки прагне відновити довіру користувачів після того, як її репутація постраждала через низку помилок у конфіденційності та інших протиріч.

У грудні 2018 року суд у Вашингтоні зобов’язав компанії Google і Facebook виплатити 455 тисяч доларів штрафів за порушення правил розміщення політичних оголошень. 

Новини за темою: Facebook розкриє замовників політреклами напередодні виборів

Джерело: www.112.ua